    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąsiad muzyk
    Date: Thu, 25 Oct 2012 07:11:08 +0200

    W dniu 2012-10-24 20:58, Negatyw pisze:
    > grup dyskusyjnych:k66vu1$c97$...@d...me...

    > Który wystawi mi rachunek, że aż zblednę?

    Weź "prawnika" lub dwóch takich bez włosów i szyi. Gwarantuję Ci że
    sama ich wizyta i kilka od nich słów czynią cuda.
    W tym kraju z posranym debilnym prawem i debilnym jego interpretowaniem
    przez innych debili tylko takie metody przynoszą skutek w takich sprawach.

    Policja, sanepid, pomiary dźwięku LOL co to za pomysły. Chyba nikt tego
    nie przerabiał że doradza takie farmazony na zasadzie byle by coś
    naskrobać, zwłaszcza że problem występuje po za godzinami nocnymi.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/