eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac? › Re: Sasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac?
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac?
    Date: Fri, 17 Nov 2006 16:54:24 +0100

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał

    > Chce to zablokowac bo mam dosyc kapiacej wody przez zyrandol, jak
    pomysle
    > ze nastepnym razem moze to byc mocz to mnie skreca.

    Zamiast kombinować jak zablokować sąsiada lepiej idź w kierunku wymuszenia
    należytej jakości wykonanej adaptacji (profesjonalny projekt, wykonanie,
    nadzór, odbiór). W końcu twój problem wynikał tylko z tego, że poprzednicy
    coś zrobili prowizorycznie i dlatego ciekło. Tak stawiając sprawę
    załatwisz swój problem nie konfliktując się z sąsiadami.
    W ogóle pomyśl o sąsiadach i ich potrzebach, w końcu łazienka w mieszkaniu
    to ważna sprawa. No i nie warto mieć sąsiada za wroga.
    A może kiedyś ty będziesz potrzebował na coś zgody tych nowych sąsiadów,
    albo jakiejś pomocy, albo wyrozumiałości gdy ty coś zawalisz?