eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Date: Mon, 17 May 2021 17:08:52 +0200
    <x10cm5g1uv3d$.wcyd6pylfknp.dlg@40tude.net> <s5bnhi$eqf$1@gioia.aioe.org>
    <zizxo2knh34o$.lh29pe33ifrd.dlg@40tude.net> <s5bvb8$6i3$1@gioia.aioe.org>
    <9...@4...net>
    <s5c6pp$1ods$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <609b5b84$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <176x39xo7hpcv$.19bywfl8af3gd$.dlg@40tude.net>
    <609c22da$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...net>
    <609d4e93$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <163w0bmxadcv1$.37b6nobtwdn2.dlg@40tude.net>
    <609d7829$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <gpkdig8lh8q4.1oign2aoz7ngo$.dlg@40tude.net>
    <609ed39d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ag1h0sikh40o$.14kw9bo1i513$.dlg@40tude.net>
    <s7svkq$ojg$1@gioia.aioe.org>
    <1tw2up4jvqvbv$.16zd5nkwrwkmj.dlg@40tude.net>

    W dniu 17.05.2021 o 16:58, J.F napisał:

    > troche byc moze, zakladam jednak, ze jak ktos powaznie chory, to do
    > lekarza sie jednak dostal.

    czasem tak, czasem nie, a czasem przyjechała po niego już karetka. I
    stąd nadmiarowe zgony.

    > Nie taka znow loteria, poza tym - mamy sporo nadmiarowych zmarlych,
    > gdzie covid nie byl nawet towarzyszacy.
    > No chyba, ze to naprawde covid i kiepskie testy, lub brak testu.

    testy są kiepskie, bo w zasadzie jak sam twórca powiedział przy 40
    cyklach mogą udowodnić w zasadzie wszystko. One mogą potwierdzac
    diagnozę, gdy masz widoczne objawy. Badanie bezobjawowych daje w
    większości błędne wyniki. Tak więc na czystych oddziałach lądowali
    zarażeni, ale i odwrotnie i zarażali się dopiero w szpitalu.

    > Od tego raczej niewielu umarlo.

    jeśli była to kwarantanna personelu medycznego, to owszem, nie miał kto
    udzielić pomocy.

    > Ale gdzie - na innych oddzialach, czy na "covidowych" ?

    zanim trafili do szpitala.

    --
    http://zrzeda.pl