eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-05-14 10:38:30
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 May 2021 21:04:10 +0200, Shrek wrote:

    > Tu piszą że po 6 miesiącach antyciała miało już 88%
    > https://www.bbc.com/news/health-55905158

    88% to calkiem sporo.

    > No wiem. Ale masz całkiem niemałą grupę którą zabił... lokdałn.

    Nie tyle lockdown, co dezorganizacja sluzby zdrowia.

    > Wbrew pozorom wcale nie. Taki jak teraz z grubsza.

    Bylem nad morzem i nie pamietam wiekszych ograniczen.
    Do sklepu w maseczce?

    Bo w knajpie jesc w maseczce sie nie da :-)

    > Tak sądzę.

    > Ginie to nie najlepsze określenie;) Ale sądzę, że komórek które mogą
    > wykorzystać do namnażania się maja dużo i nie muszą mieć farta żeby na
    > nią natrafić;)

    Jest jeszcze cos takiego jak "odpornosc komorkowa".

    Tym niemniej ... jakos informacja musi trafic do tych limfocytow,
    a przeciez dookola duzo komorek, w ktorych swietne warunki do
    namnazania sa.

    > Nie wiem...

    Ja tez nie wiem, a wlasnie to mnie interesuje - w jaki sposob mala
    dawka wirurua wytworzy odpornosc, a nie spowoduje choroby ...

    J.