    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowola zarządcy wspólnoty mieszkaniowej
    Date: Tue, 17 Mar 2009 23:05:36 +0100

    jQ wyskrobał(a):
    > Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej. Od jakiegoś już czasu
    > borykamy się z problemem dojścia do budynku. Chodzi o to, że blok
    > stoi przy drodze gruntowej, która obecnie szykowana jest do
    > przebudowy, a co za tym idzie, robione są na niej co chwilę jakieś
    > rozkopy. Jako, że nie udało nam się wywalczyć w gminie zmniejszenia
    > uciążliwości tych prac, postanowiliśmy we własnym zakresie ulżyć
    > troszkę tej sytuacji.
    > Na nieformalnym spotkaniu sąsiadów padł pomysł, by zrobić dodatkową
    > furtkę w ogrodzeniu, tak, by bliżej było do głównej, asfaltowej
> [...]

    1. Pozbierać na piśmie dowody (uchwała, korespondencja z zarządcą itd.)
    2. Skrzykąć sąsiadów i odwołać zarządcę, który robi Was w bambuko i trzyma
    sztamę z deweloperem
    3. Wybrać sobie nowego zarządcę
    4. Nakazać mu rozebranie starej furtki i wstawienie nowej
    5. Pozew o odszkodowanie przeciwko staremu zarządcy ze strony Wspólnoty - za
    niewłaściwe wykonywanie umowy łączącej go ze Wspólnotą (popatrzeć jeszcze
    wcześniej w tą umowę, ale raczej cudów tam nie będzie)

    --
    .B:artek.