  • Data: 2010-11-05 21:25:07
    Temat: Re: Samobójstwo na strzelnicy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:iau6ol$r22$1@news.onet.pl...

    > Strach sie bać ;-)
    Czemu? 98% to były hukowe, ze dwa razy może sobie walnął ostrym treningowym
    o osłabionej mocy jak mu ktoś z obsługi nadgarstek trzymał.
    Buzdygan trenował chyba wszystko i zna się prawie na wszystkim. Umie sobie
    strzelić w plecy z kuszy, a nawet udusić się garotą.

    > Już od kilku lat.
    Pewnie wówczas siedział, to nie wie.
    Ale na olimpijskim po prawdzie straszne dziadostwo.

    --
    Jotte