  • Data: 2010-11-03 12:02:10
    Temat: Re: Samobójstwo na strzelnicy
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-03 12:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Aruś... To ty powinieneś się leczyć - nie widzisz typowego pytania
    > teoretycznego?

    Dodam: Aruś, idź Ty se na taką ogólnodostępną strzelnicę, poproś o jakąś
    dziewiątkę i strzel se parę razy. Nieważne, czy trafisz w tarczę. Kop
    jaki daje gnat pozwala stwierdzić z całą pewnością, że to nie ściema, a
    normalny nabój.
    Ale fakt, strzelać sobie w łeb (czy w pierś) też trzeba wiedzieć "jak".

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.