  • 1. Data: 2005-10-16 17:05:34
    Temat: Samachod z USA
    Od: Dr Lubicz <d...@o...pl>

    Witka
    Czy istnieje sposob na uzywanie auta na amerykanskich blachach
    w polsce, nadmieniem ze nie jestem jego wlascicielem. Wiem ze
    przerejestrowanie auta kosztuje niestey majatke. Bede wdzieczny
    za wszelkie prpozycje

    Best Regards

  • 2. Data: 2005-10-16 18:09:25
    Temat: Re: Samachod z USA
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Dr Lubicz wrote:
    > Czy istnieje sposob na uzywanie auta na amerykanskich blachach
    > w polsce,

    Tak, do 30 dni. Potem trzeba zarejestrować w Polsce. Art. 71 pord.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 3. Data: 2005-10-16 19:11:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Tak, do 30 dni. Potem trzeba zarejestrować w Polsce. Art. 71 pord.

    AFAIK tylko wtedy kiedy jest właścicielem. Jeśli nie - to właściciel
    auta musi siedzieć obok :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl