  • Data: 2010-03-19 14:08:21
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-19 14:46, Użytkownik witek napisał:

    > Nie masz wskazac kto ewentualnie mógł uzywac, tylko komu dales kluczyki
    > i dokumenty do ręki.

    Nie mam obowiązku idąc do szpitala dawać komukolwiek kluczyki
    i dokumenty do ręki. Cała rodzina wiedziała gdzie leżą i wiedziała
    że w przypadku potrzeby mogą z niego skorzystać.

    > I za to dostaniesz właśnie mandat.

    Oni też sugerowali że mogę dostać, od razu odpowiedziałem że nie przyjmę
    takiego mandatu.

    > przypomne ci, ze mandat jest do 500 zl, a grzywna w sądzie do 3000 zl.

    A ja ci przypomnę że sąd może mnie ukarać grzywną ale może też
    uznać że nie popełniłem wykroczenia nie zostawiając oficjalnego
    pełnomocnika w sprawie używania samochodu idąc do szpitala.