    From: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sady Grodzkie
    Date: Sat, 26 Jan 2002 11:11:26 +0100

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" :

    > A przecież wczoraj byłem w takim wydziale i wyraźnie widziałem co pisało
    > na tabliczce na drzwiach ;)

    Zwyczajnie nie zdjęli tabliczki !

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 26 września 2001 r. Dz.U.01.106.1160 w
    sprawie utworzenia sądów grodzkich. (Dz. U. z dnia 29 września 2001 r.)
    stanowi:
    Na podstawie art. 13 § 3 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju
    sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070) zarządza się, co następuje:

    § 1. Tworzy się w następujących sądach rejonowych sądy grodzkie (wydziały
    grodzkie) oraz ustala ich siedziby, obszary właściwości i zakresy spraw
    przekazanych do rozpoznania tym wydziałom (...)
    § 2. Traci moc rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 maja 2001
    r. w sprawie określenia sądów rejonowych, w których utworzone zostają
    wydziały cywilno-karne w siedzibach tych sądów oraz zamiejscowe wydziały
    cywilno-karne do rozpoznawania niektórych kategorii spraw karnych
    skarbowych, karnych i cywilnych (Dz. U. Nr 64, poz. 655 i Nr 89, poz. 984).
    § 3. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 15 października 2001 r.

    Pozdrawiam.
    Wiktor !

    P.S. Ciekawe jaki to sąd ?