  • 1. Data: 2002-05-15 20:43:10
    Temat: Sąd za wypicie puszki piwa !!! na dworcu autobusowym?
    Od: "Piotr K" <p...@p...fm>

    Sąd za wypicie puszki piwa na dworcu autobusowym?

    Niedawno zrobiłem sobie ze znajomym wycieczkę w Beskid Zywiecki. Po
    przyjechaniu do Zywca pociagiem oczekujac na autobus do Glinki na dworcu
    głownym postanowiliśmy dla ochłody napic się piwa z puszki ktore
    zaopatrzylismy się w pobliskiem sklepie. W pewnym momencie podjechała
    Policja. Kazali się wylegitymować i oświadczyli że złamaliśmu przepisy.
    Które mówią że zakzane jest spożywanie alkocholu w miescu publicznym.
    Wiedzieliśmy że picie alkocholu jest zakzane ale nie wieezieliśmy że
    obejmuje to też łyk piwa. Coż trudno pogodziliśmy się z faktem że jednak
    złamaliśmy przepis i mielismy nadzieje że dostaniemy jakiś drobny mandat za
    wykroczenie. Tym czasem zaczeli spisywac nas i sprawdzac dokumenty jakbysmy
    byli jakimiś przestępcami. W pewnym momencie dano nam do podpisania jakiś
    druk, powedzieli że to druk na wypicie jednego piwa aby mieć spokuj
    podpisaliśmy choć nie był wypełniony. W końcu odjechali. Po tygodniu
    przyjechała do mnie policja aby spisać zeznania podobno odbędzie się sąd. Na
    początku smiałem się z tego ale teraz podobno bede musiał zapłacić jaką
    grzywna w dodatku w jakims tam stopniu można powiedziec ze będę notowany.
    Co mogę zrobić by nie płacić tej grzywnej ( jestem nie pracujacy). CZy można
    jakos odkrecic te sprawe czy to niezawazy na moich papierach? To po prostu
    paranoja. Jeśli już naprawde nic nie da się odkrećic to czy mogę w jakiś
    sposób podziekowac tym gliniarza za takie kłopoty? Może mądre by było
    nagłosnienie ich nazwisk w środowisku policyjnym by ich troche ośmieszyć.
    Albo napisać do gazety?

    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-05-15 20:59:37
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

> [...]
    > byli jakimiś przestępcami. W pewnym momencie dano nam do podpisania jakiś
    > druk, powedzieli że to druk na wypicie jednego piwa aby mieć spokuj

    widac byliscie niezle wstawieni skoro podpisaliscie :-)

    >W końcu odjechali. Po tygodniu
    > przyjechała do mnie policja aby spisać zeznania podobno odbędzie się sąd.

    pewnie w wydziale grodzkim
    czyli bedzie to sparawa taka jak kiedys odbywaly sie przed kolegium ds.
    wykroczen!

> [...]
    > grzywna w dodatku w jakims tam stopniu można powiedziec ze będę notowany.
    > Co mogę zrobić by nie płacić tej grzywnej ( jestem nie pracujacy).

    to czynnik lagodzacy :-)

> [...]
    > sposób podziekowac tym gliniarza za takie kłopoty? Może mądre by było
    > nagłosnienie ich nazwisk w środowisku policyjnym by ich troche ośmieszyć.

    Chyba zaden sad na szczescie nie jest tak glupi jak policja
    Czasem kolegia bywaly glupie ale sad to sad !
    Czy policja ma dowod ze spozywaliscie alkohol ?
    Jakie to bylo piwo ?
    Jezeli nie napisano tego w zadnym protokole, zeznaniu .... to
    przed sadem nalezy oswiadczec iz piles piwo bezalkoholowe i juz !
    Zapewne na podobnej zasadzie w TV reklamowane jest piwko mimo iz
    nie mozna reklamowac alkoholu!

    Tak mi sie wydaje ze gdyby was ubili za palenie paierosow to mieli by
    wieksze szanse !
    Trzymaj sie linii ze piwo bylo bezalkoholowe !
    jeszcze lepiej byloby gdybys wykazal ze trzymales puszke z napisem "piwo
    bezalkoholowe" to by byly dopiero jaja !

    TB

  • 3. Data: 2002-05-15 22:20:16
    Od: "Energizer" <e...@w...pl>

    mow ze niepiles tylko trzymales otwarta puszke i juz
    kolega Tomek ma racje jak nic nie wpisali w protokol odnosnie tego jaki byl
    rodzaj i nazwa spozywanego alkocholu mozesz powiedziec ze miales otwarte
    piwo bezalkoholowe...

    pozdr

  • 4. Data: 2002-05-16 05:41:44
    Temat: Re: Sšd za wypicie puszki piwa !!! na dworcu autobusowym?
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Nawiasem mówiąc wypicie nawet pół łyka piwa(nie bezalkohokowego) w
    miejscu publicznym stanowi wykroczenie.A więc prawo złamałeś.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-05-16 05:46:15
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy policja ma dowod ze spozywaliscie alkohol ?

    Oczywiście że ma.Zeznania policjantów na protokół przesłuchania
    świadka.Obwiniony może kłamać a świadek nie.A więc dla sądu to będzie
    dowód.Protokół użycia np.alcotestu i tak nic by do sprawy nie wniósł
    bo po 1 łyku piwa wykazałby 0,0.A wypicie łyka piwa w miejscu
    publicznym to wykroczenie.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-05-16 05:49:24
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Energizer" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jaki byl
    > rodzaj i nazwa spozywanego alkocholu mozesz powiedziec ze miales

    Czytałem właśnie protokół policyjny;))) Wyraznie wpisany jest rodzaj
    piwa i to że sierż.K. L czuł woń alkoholu z ust.Piotra K. ;)) Jak
    myślisz komu sąd uwierzy.Policjantowi czy piwoszowi który "chleje" w
    miejscu publicznym i gorszy dzieci.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-05-16 10:54:06
    Od: "Piotrek" <p...@p...fm>

    Chola Chola !!!

    Szanowany kolego niewydaje mi się by łyk piwa można by nazwać chlaniem a z
    tym gorszeniem dzieci toć pan wypalił.Niech się pan zastanowi co pisze !!!

    Nie mam pojęcia co mogło sprowokować taką reakcje?

    Przecież mogli wypisać zwykły mandat !

    A jednak zrobili z tego taka afere! za łyk piwa dosłownie

    Mam wrażene że liczyli na łapówe i że jak postraszą nas sądem to ją dostaną
    !!!

    Byłęm już na dwóch komisariatach Policji i wszędzie się z tego śmieją !
    Mówią przeciez wystarczył manadat z wykroczenie

    Ciekaw jestem jak egzekwuja to prawo do miejscowych zakrapianych alkocholem
    pijacych w parkach i pod monopolowym?

  • 8. Data: 2002-05-16 11:06:20
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    pisze !!!

    > Nie mam pojęcia co mogło sprowokować taką reakcje?

    Sorry jeśli uraziłem.Chciałem tylko obrazowo to przedstawić.(Hola
    pisze się przez samo H).Mandatem nie kara sie osoby nietrzezwej a
    widocznie policjanci uznali że osoba pijąca piwo jest nietrzezwa.To że
    na innych komisariatach się śmieją nie oznacza że sąd będzie się
    smiał. Miejscowych pewnie się nie czepiają bo to cenne zródło
    informacji:))

    Leszek

  • 9. Data: 2002-05-16 15:28:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    "Niemartw sie" jakas niewielka kara grzywny i tyle. A to ze bedziesz mial wpis
    w rejestrze skazanych ?! Po pieciu latach bedziesz mogl wystapic o wymazanie.
    Powodzenia.

  • 10. Data: 2002-05-17 05:46:46
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > "Niemartw sie" jakas niewielka kara grzywny i tyle. A to ze bedziesz
    mial wpis
    > w rejestrze skazanych ?! Po pieciu latach bedziesz mogl wystapic o
    wymazanie.

    Nie będzie żadnego wpisu.To nie przestępstwa a wykroczenie.

    Leszek