  • Data: 2013-01-24 13:24:16
    Temat: Re: Sąd wymaga poświadczenia podpisów
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 22:02:33 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Wlasnośc spółdzielcza. Do roku 2007 spisywało się ją w formie pisemnej
    > (bez notariusza). Ja mam wlasnie taki przypadek.

    Jeśli jesteś tego pewien, nie zostaje Ci nic innego, jak przekonać do tego sąd.
    Wystarcza, że jest młodszy referendarz, który nie wie, że "kiedyś było inaczej" i
    żąda dokumentów "tak jak dziś".

    A żeby nie było ryzyka: najsamprzód przedzwoń do sądu albo się przejdź (jeśli nie
    masz za daleko), dopiero później ładuj na ten temat pismo.

    --
    Olgierd
    wirtualna firma prawnicza http://LegeArtis.org.pl [reklama]