  • Data: 2013-01-25 20:03:08
    Temat: Re: Sąd wymaga poświadczenia podpisów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-25 19:55, spp wrote:

    > Wymagania zostały zmienione w 2003 r.

    Wcześniej było potrzebne mniej pieczątek.

    >, dokument sporządzono w 2006 r.

    Wymagania zostały zmienione bo kilka pieczatek i podpisów okazało się
    nieskuteczne. Trzeba jeszcze *więcej* pieczątek i podpisów żeby wreszcie
    było ważne. Chyba że przeoczyłem po co w 2003 był potrzebny notariusz
    skoro w 2002 nie był.

    > Co to za mityczna 'nieodrębna własność spółdzielcza'?

    Spółdzielcza własnośc to nie to samo co odrębna własność.