  • 11. Data: 2010-11-15 18:09:56
    Temat: Re: Sad i spadek
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

    > Nie wiem, dlatego pytam :-) A w poprzednim poscie napisalem "niedniejszemu
    > spadkobiercy", chodzilo mi o najbiedniejszego.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    nie może nic zmieniać. przepisy o dziedziczeniu mają charakter materialny i sąd
    jest nimi związany. mowa oczywiście o udziale w spadku, a jak się później
    wyliczy poszczególne części spadku to już nikt nie przewidzi. mogą być odchyłki,
    tu już sąd ocenia. ale jeśli chodzi o udziały to sąd nie ma swobody.