  • Data: 2005-06-05 06:38:43
    Temat: Re: SUNSET SUITS - Jakie wyciągnąćkonsekwencje?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sat, 04 Jun 2005 21:06:17 +0200,
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> screamed:
    > Zawsze mnie zastanawiało skąd ludzie mają taki zmysł wychwytywania
    > błędów językowych w cudzych wypowiedziach. Ja, do momentu kiedy nie
    > sprawdziłem w słowniku, byłem przekonany, że forma użyta przez Adika
    > jest poprawna. Zwykle nie zauważam cudzych błędów. Czy to jest jakaś
    > cecha wrodzona czy może masz odpowiednie wykształcenie? (Pytam
    > najzupełniej poważnie.)

    Akurat ta forma dosyć mnie drażni. Zazwyczaj nie zwracam uwagi na inne
    błedy. Wykształcenie czysto techniczne. Umieściłem smileya, żeby mój
    tekst nie został przez przedpiśce odebrany jako atak.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:37:12 user up 10633 days, 20:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Mr. Worf, scan that ship." "Aye, Captain... 300 DPI?