    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: STRAZ MIEJSKA
    Date: Wed, 20 Oct 2004 15:27:11 +0200

    On Tue, 19 Oct 2004 d...@k...com wrote:
    [...do Leszka...]
    >+ > 2.cwaniak zatrzymujący się pod zakazem i włączający światła awaryjne
    >+
    >+ Ty czlowieku chyba popadles w jakis schematy myslowe.
    >+ zakaz byl 200 metrow wstecz (dotyczy calej drogi)

    Czyli *wiesz* że złamałeś przepis. *Wiesz* że "drogi" a nie
    "jezdni". I teraz:

    >+ Nie zwyklem parkowac na platnym parkingu 100 m dalej
    >+ kiedy chce kupic bulke przy drodze (nie wylaczylem nawet silnika).

    ...wyraźnie oświadczasz że "złamałeś przepisy zdroworozsądkowo".
    No to o co ci chodzi ??
    Owszem, sądzę że każdy z grupowiczów może (jakby dobrze poszukał)
    znaleść w swojej historii przypadku kiedy raz i drugi:
    - przezlazł przez pustą jezdnię w miejscu niedozwolonym (znaczy
    15 m od pasów - ale "tam i z powrotem to już 30" :)
    - przemknął przez skrzyżowanie (być może puste) "na zakazie
    hamowania", czyli palącym się nad poprzednim pojazdem
    zółtym sygnalizatorem
    -...wpisać 217 innych wydarzeń.

    Tylko... przepisy NIE przewidują "prawa do ŻĄDANIA" nadzwyczajnego
    złagodzenia kary "bo ja chciałem po bułki".

    >+ Wyskoczylem w pospiechu i nie bylo mnie do minuty.

    Doceniam. Miałeś dobry dzień - możne jakbyś toto-lotka obstawił
    to też byś trafił :) I co ci poradzić ??
    To czy NA PEWNO pieszym nie przeszkadzałeś pomijam, w to że
    we WŁASNYM przekonaniu nie - wierzę z góry i bez zastrzeżeń...

    >+ > 3. mówiący straznikowi, że nie zapłaci mandatu(jakby go to interesowało)
    >+ > ale go podpisuje
    >+
    >+ Mowie ze nie zaplaca (skoro jestem bezrobotny) i podpsuje, zeby sprawa nie
    >+ byla skierowana do sadu grodzkiego.

    Nie da się ukryć że "na swój sposób rozsądnie".
    Tyle że przecież UZNAŁEŚ swoje wykroczenie (podpisując !).
    To co się burzysz że inni się burzą iż ŚWIADOMIE łamiesz przepisy ??

    pozdrowienia, Gotfryd