  • Data: 2004-12-25 16:23:58
    Temat: Re: STOEN, jak wywalczyc swoje?
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:cqjqdm$v2d$1@druid.ceti.pl...

    > Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak"

    > no wlasnie - tylko nie jest proste - a czasem wrecz niemozliwe -
    > udowodnienie ze jest to ICH wina
    > wiec ja juz sobie odpuscilam, bo mi szkoda czasu
    > tak na marginesie - zaklad energetyczny potrafi tez usmiercac skutecznie
    > upsy, akumulatory, nie wspominajac o tak delitanych elementach jak
    > podzespoly komputerowe

    Nie ma żadnego problemu. Jest to prostsze niż Pani się wydaje. Każde
    (oficjalne) zgłoszenie jest rejestrowane i badane. Inna sprawa, to
    obwiniający musi udowodnić winę (a z tym w takich wypadkach nie ma
    problemów), a nie zakład energetyczny swoją niewinność.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez