  • 31. Data: 2007-06-29 15:59:50
    Temat: Re: STOART - kontrola policji
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    argothiel pisze:
    > A gdybyś miał do wyboru dwa tak samo działające i sprawne zakłady
    > fryzjerskie, z których w jednym grałoby radio - to do którego byś
    > poszedł?

    > Pozdrawiam, argothiel

    Tam gdzie są ładniejsze fryzjerki :D

    p,M

  • 32. Data: 2007-06-29 16:11:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 29 czerwca 2007 16:57
    (autor argothiel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f636l7$n60$1@news.onet.pl>):

    > A gdybyś miał do wyboru dwa tak samo działające i sprawne zakłady
    > fryzjerskie, z których w jednym grałoby radio - to do którego byś
    > poszedł?

    Tam gdzie cisza.... Zwłaszcza że w różnych sklepach i innych osiedlowych
    wypierdkach zazwyczaj leci technołomot z Planety.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 33. Data: 2007-06-29 18:19:05
    Od: Jacek_P <K...@c...edu.pl>

    Marcin Wójcik <w...@g...pl> napisal:
    > Myślę że powinno być "zwielokrotnia", bo taki szewc to słucha żeby nie
    > zwariować, a zwielokrotniają to markety dla których są robione płyty ze
    > specjalnie dobranymi utworami.
    > Do sklepiku gdzie ja pracuje wszedł pewien młody pan, popatrzył i
    > zapytał o szefa. Następnie wyjął legitymacje STOART'u. Pogadaliśmy,
    > posmialiśmy się z bezsensu ustawy, potargowaliśmy i spisaliśmy umowę,
    > opłata zdajsie 16 zł na miesiąc. Pan ze STOARTu przykleił nam na szybę
    > ładna naklejkę i poszedł.

    No to sklepik jest rocznie do tylu o 184 zl, ktorych w koszty
    nie wrzuci. I w ten sposob legalni rekietierzy dzialaja dalej.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2007-06-29 19:14:17
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 29-06-2007 o 16:57:23 argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    napisał(a):
    > A gdybyś miał do wyboru dwa tak samo działające i sprawne zakłady
    > fryzjerskie, z których w jednym grałoby radio - to do którego byś
    > poszedł?
    tam gdzie cisza, po sluchaniu w pracy nie znasze lomotu z rfm, zetki, itp.
    a muza przeszkadza w spaniu- a potrafie zasnac nawet z brzeczaca maszynka
    do strzyzenia.
    a maszynka wszedzie mnie ostrzyga tak samo

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 35. Data: 2007-06-29 20:21:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    argothiel wrote:

    > A gdybyś miał do wyboru dwa tak samo działające i sprawne zakłady
    > fryzjerskie, z których w jednym grałoby radio - to do którego byś
    > poszedł?

    do tego gdzie jest cisza...

  • 36. Data: 2007-06-29 21:07:47
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 29 czerwca 2007 22:21
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f63pkv$gu1$1@news.onet.pl>):

    > do tego gdzie jest cisza...

    teeeeeeeeeee.... To nam wychodzi, że STOART zacznie pobierać opłaty od
    zakładów z ciszą... Bo oni pewnie specjalnie skomponowaną taśmę z ciszą
    nadają, żeby zwiększyć przychody.

  • 37. Data: 2007-06-29 22:23:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    argothiel wrote:

    > A gdybyś miał do wyboru dwa tak samo działające i sprawne zakłady
    > fryzjerskie, z których w jednym grałoby radio - to do którego byś
    > poszedł?

    Do tego bliższego. Albo do tego, w którym pojawiła się fajna
    fryzjereczka ;->