  • Data: 2023-05-13 19:28:16
    Temat: Re: Ruska rakieta i odpowiedzialność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2023 o 16:23, cef pisze:

    > Tak samo jak wtedy kiedy temat przygasł
    > w chwili wlotu tej rakiety. Aż dziwne, że pismaki nic nie wyniuchały wtedy.

    To było dzień po tym jak k.o.mendiant wyjebał dziurę w podłodze
    blutufem. Dziennikarze mieli zajęcie;)

    > Dla mnie najbardziej wkur... jest to, że każda akcja
    > prostowania debilizmów prawnych, które stworzyła ta władza
    > będzie traktowane i przez media opozycyjne przedstawiane jako
    > odwet i podporządkowanie sądów innej władzy.
    > Niezależność sądów legła niestety w gruzach.
    > Dlatego wolałbym drastyczne rozwiązania, żeby każdy, kto nagina i
    > wykorzystuje
    > wiedział, że nie warto. Tyle, że jak uczy historia to prowadzi z kolei
    > do trzymania
    > się tej władzy aż do oporu i niedopuszczanie nikogo do żłoba.

    Już pisałem - sprzątanie po pisie będzie bardziej bolesne niż sam pis.
    Ludzie nie zdają sobie sprawy z burdelu jaki oni zrobili i jego
    konsekwencji. A co do trybu sprzątania - i tak i tak chujnia - normalnie
    tego nie posprzątasz, jak zrobisz "prawo celowe" to jak pisałem - jeśli
    prawo umożliwia władzy popełnienie jakiegoś kurewstwa (choćby w
    najszczytniejszym celu) to jest tylko kwestią czasu aż to kurewstwo
    zostanie popełnione.

    > Wtedy władzę się zmienia tylko na ulicy ale to i tak dopiero jak nie bedzie
    > ciepłej wody albo chleba.

    Też tak myślałem. Ważne jest żeby somsiad też nie miał i wskazanie
    winnego (ludzie są tak głupi, że ciagle wierzą że to tusk)i można
    jeszcze dlugo kraść dalej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!