  • Data: 2005-01-18 20:22:37
    Temat: Re: Rozwód i kochanka.
    Od: He(R)Sk <silk@.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jan 2005 13:35:49 +0100, "SDD"
    <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:

    > Witam
    >
    > Zona wniosla pozew o rozwod. Wie, ze mam kochanke, jednak nie zna danych
    > personalnych tejze kochanki.
    > Czy sad moze jakos zmusic mnie do ujawnienia jej danych, czy tez to moja
    > zona musi sie zabawic w detektywa i dac jej dane sadowi na talerzu?

    Kolega mial podobna sprawe. Zona podala jako swiadka domniemana
    "kochanke" meza. Ta w oswiadczeniu przeslanym do sadu napisala,
    ze w tej sprawie nie ma nic do powiedzenia i jest zdziwiona
    powolaniem jej na swiadka. Na sprawie odczytano pismo i po temacie.

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.