    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód - dla mnie szok!
    Date: Tue, 4 Feb 2003 15:03:54 +0100

    <a...@p...onet.pl>[...]

    > Dziekuję Panie Bogusławie za słowa otuchy:

    > Jak Pan się domyśla ta ostatnia myśl jest jeszcze mi bardzo daleka
    > ale ją rozumię i może kiedyś potwierdzę.
    > Ania.

    Sandra zna sie na prawie naprawde dobrze...
    ja troche przezylem. Wiec jeszcze raz o Oli...

    Chce Pani ja uchronic przed zlem - ale toprawdopodobnie juz niemozliwe.
    NIE BEDZIE miala "normalnego domu" NIC pani na to nie poradzi.

    Pierwsza i podstawowa sprawa to O CO NAPRAWDE chodzi malzonkowi.
    Mysle, ze jesli zaproponuje mupani separacje to sprawa sie wyda.

    Jesli jest zdecydowany zenic sie z inna i DO TEGO potrzebuje rozwodu
    nic pani nie zyska odmawiajac go. Ola TEZ.

    Adwokat BYC MOZE przydalby sie pani, ale ja poradzilem sobie BEZ
    i to pare razy - tylko raz, na poczatku w sprawie o alimenty nie...
    Ale pozniej juz tak. I przy rozwodzie i gdy juz ja bylem prawnym opiekunem
    dziecka
    Adwokat do niczego mi sie nie przydal...

    MOZE sie okazac, ze "zezstresowe" rozstanie dla Oli bedzie najlepszym
    wyjsciem.

    Boguslaw