  • 1. Data: 2002-08-30 11:23:28
    Temat: Rozwod, a właściwie dokumenty
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    Witam,

    Z gory uprzedzam, ze przejrzalem archuiwum gryupy, ale bez skutku. Mam dwa
    pytania:

    Czy mam do wniosku o rozwód załączać metryke urodzenia dzieci, jeśli te
    dzieci są już dorosłe (ponad 21 lat)?

    I gdzie szukac wzoru wniosku o rozwód ( rozwodzę sie po raz pierwszy :-) )
    oraz jakie inne dokumenty musze zalaczyc do wniosku, zeby wszystko bylo ok.
    Szukalem tego typu porad na roznych stronach zwiazanych z prawem, ale albo
    nie umiem szukac, albo jest to gleboko zakonspirowane.

    W kazdym razie z gory dziekuje za pomoc

    Mrqs

  • 2. Data: 2002-08-30 14:53:06
    Temat: Odp: Rozwod, a właściwie dokumenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Mrqs <g...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:QAIb9.119192$y...@n...chello.at...
    > Czy mam do wniosku o rozwód załączać metryke urodzenia dzieci, jeśli te
    > dzieci są już dorosłe (ponad 21 lat)?

    nie

    > I gdzie szukac wzoru wniosku o rozwód ( rozwodzę sie po raz pierwszy
    -) )

    w głowie bardzo proste ...ale przesle na skrzynke :-)

    > oraz jakie inne dokumenty musze zalaczyc do wniosku, zeby wszystko bylo
    ok.

    akt zawarcia związku małżeńskiego
    zaświadczenia potwierdzające fakty zawarte w treści pozwu
    zaświadczenie o dochodach

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-30 17:43:04
    Temat: Re: Rozwod, a właściwie dokumenty
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Mrqs" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieci są już dorosłe (ponad 21 lat)?
    >
    > I gdzie szukac wzoru wniosku o rozwód ( rozwodzę sie po raz pierwszy

    Chcąc doprowadzić do rozwodu piszemy pozew rozwodowy, a nie wniosek.

  • 4. Data: 2002-08-31 12:10:04
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Buker" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Chcąc doprowadzić do rozwodu piszemy pozew rozwodowy, a nie wniosek.
    To prawda, ale mimo to nieźle się uśmiałem :-))))))))))))))))))))))

    Rob

  • 5. Data: 2002-08-31 13:04:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik rob <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3d70b25a$1...@n...vogel.pl...

    > Użytkownik "Buker" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > To prawda, ale mimo to nieźle się uśmiałem :-))))))))))))))))))))))

    hehe ale dowcip

  • 6. Data: 2002-08-31 13:44:22
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik rob <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3d70b25a$1...@n...vogel.pl...

    > hehe ale dowcip
    Nie bawi cię to Sandruś ;-) ? Takie napuszone zdanko ex catedra.
    Rob

  • 7. Data: 2002-08-31 14:02:18
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik rob <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Nie bawi cię to Sandruś ;-) ? Takie napuszone zdanko ex catedra.

    :-) gdzie się robciu podziewałeś ? czy twoja nieobecność tak wpłyneła na
    twoje teksty ? :P