    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Date: Tue, 5 Jul 2016 14:54:28 +0200
    <577a4bd3$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <577a5c80$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <nle1kh$lpg$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nle456$obc$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nleilk$k3h$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    On 05.07.2016 09:54, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ograniczanie swobód obywatelskich to ograniczanie swobód obywatelkich,
    > nieistotne czy zmieniając przy tym konstytucję, czy nie. Węgry postępują
    > identycznie jak Polska w tym zakresie.

    No tak. Skoro tak, to można deptać konstytucję. Weź się zastanów nad
    swoją argumentacją, bo chyba coś ci na łączach iskrzy.

    > Dokładnie. Najpierw pytałeś o jedno, jak Ci wykazałem
    > to zacząłeś kręcić.

    Nie - nie pytałem o jedno - złożyłem wszystko do kupy - a ty
    odpowiedziałeś, że w sumie to w porządku bo Nixon też kombinował. Nie ta
    skala.

    > No i skąd wniosek, że PiS nie zostanie jednoznacznie ukarany?

    Bo nie ma go kto ukarać - rozmontowali system odpowiedzialności, a
    prezes to nawet teoretycznie nie podpada pod żadną odpowiedzialność
    konstytucyjną - w końcu jest nikim.

    > No to nie wiem, Zjednoczone Emiraty Arabskie? Pasuje?

    Nie specjalnie - jak ci odpowiadają, to się do nich przeprowadź (jak cię
    wpuszczą). U nas jest trochę inny krąg kulturowy i raczej większość
    wolałaby żeby tak zostało.

    > Znaczy przyjmujesz, że wyłudzenia nienależnych świadczeń to tylko
    > polska specjalność? Oh well, odważnie.

    A jak do tego doszedłeś?

    > No powiedziałeś, ze się nie zdarza.

    Nie - nie powiedziałem - poprosiłem, żebyś wskazał państwo, gdzie kilka
    przykrych rzeczy zdarza się jednocześnie i aktualnie. Jak już
    znajdziesz, to zastanowimy się czy to dobry wzór do naśladowania.

    > Serio? Naprawdę wystarczy Ci że PiS zdobędzie większość konstytucyjną
    > i już nie będziesz miał do nich wątów? No to jest śmieszne przecież.

    Będę miał (i mam prawo mieć) - ale będzie to inny kaliber zarzutów. Sam
    przyznasz, że łamanie konstytucji to trochę inna skala niż jakaś tam ustawa.

    Shrek