  • Data: 2018-05-22 15:39:49
    Temat: Re: Roztargniony (?) strażnik miejski
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2018 o 13:56, FEniks pisze:
    > Mąż nieprawidłowo zaparkował w centrum miasta (miejsce było fatalnie
    > oznakowane, ale mniejsza z tym). Natychmiast podszedł strażnik miejski i
    > po krótkiej dyskusji wlepił mandat w wysokości 100zł. Mąż od razu
    > zapłacił gotówką. W zamian otrzymał - jak sądził - pokwitowanie. A w
    > domu zonk! - okazało się, że to nie pokwitowanie a mandat kredytowy.
    > Napisał do straży miejskiej, a ci w odpowiedzi ostrzegają przed karą za
    > pomówienie.
    >
    > Czy jest jakakolwiek szansa wygrać coś takiego? Mąż nie chce odpuścić.
    > Jedynym świadkiem jest nastoletnia córka.
    Z Twojego opisu wynika, że strażnik wiedział, co robi, a więc teraz się
    nie przyzna. Nie dziwi mnie to widząc, jaki "kwiat młodzieży" tam pracuje.
    Powstaje więc wybór: czy zaliczyć 100 zł jako opłatę za naukę na
    przyszłość, czy mimo wszystko dochodzić swego licząc się ze sporą stratą
    czasu i niezbyt przyjemnymi przeżyciami.
    Jacek