    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozporządzenia nie zwalniają ze zdrowego rozsądku
    Date: Tue, 25 Jul 2023 07:42:03 +0200

    W dniu 25.07.2023 o 07:09, A. Filip pisze:

    > Kiedyś "działania podobnego typu" nie doprowadzą o konsekwencji w wyniku
    > których będzie strona aż tak zainteresowana że powoła własnych
    > (prywatnych) biegłych jak Ziobro w sprawie śmierci ojca w szpitalu
    > na skutek "mogącego budzić wątpliwości" postępowania lekarzy?
    > AFAIR ekspert Ziobry miał "wątpliwości" że ho ho w porównaniu do
    > (prze)biegłego prokuratury/sądu. Ja przesadnej wiary "w system" nie mam
    > ale i tak mam jej *trochę* więcej niż ty.

    To ten sam biegły co wydaje opinie że stachowiak "wzioł i umar" a w
    kutnie kulson nie strzelał strzelał w plecy i przypadkiem jest biegłym w
    _każdej_ głośnej sprawie jak policja kogoś zabije? No sam widzeisz, że
    przydatny typ i nie można go ot tak po prostu scancelować. Postawili mu
    trochę zarzutów, nie wiem z jakim wynikiem bo chyba skazany nie jest,
    chyba zdegradowali, choć google twierdzi że nadal jest kierownikiem (na
    jego stronie też taka informacja chyba jest). Na stronie zms jak
    p.o.kierownik jest agnieszka j. To tak która dostała zarzuty razem z
    jarosławem b. w tej samej sprawie nadużyć. Jak widać koleś jest bardzo
    przydatny i w nagrodę ma własny zakład medycyny sądowej a od czasu do
    czasu ma w zamian zrobić robótke dla państwa że policji nie można
    przypisać fakapów. Zakładam, że obecnie opinia pana jarosława b. byłaby
    w sprawie śmierci ojca zera zupełnie inna - w 2008 z innej strony wiał
    wiatr, miał prawo się pomylić;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!