eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRoznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...? › Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
  • Data: 2009-05-24 20:34:12
    Temat: Re: Roznoszenie ulotek - na jakich zasadach zlecić takie usługi...?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 May 2009 01:45:15 +0200, Maciek C napisał(a):

    > Witam wszystkich. Prowadzę DG. Chcę rozreklamować firmę w moim mieście
    > przy pomocy ulotek. Chciałbym zlecić roznoszenie ulotek pewnej osobie
    > (pełnoletnia), jednak nie wiem na jakich zasadach powinienem to zrobić?
    > Podpisać umowę - zlecenie czy coś innego? Pomóżcie...

    Umowę zlecenie, dasz w ten sposób zarobić potrzebującemu,

    ale z punktu widzenia marketingowego ulotki innych produktów niż pizza,
    jedzenie do domu nie ma większego sensu, bo skuteczność takiej formy
    reklamy raczej jest niska;
    pizza owszem... ten kto zamawia zawsze ma kilka ulotek w domu i telefonuje.

    Już skuteczniejszy jest bilboard w jakimś ruchliwym miejscu.
    więcej ludzi zerknie, a może iktoś skorzysta z usług...

    zdradź jaka branża i wątek przenieś na pl.biznes

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php