  • 1. Data: 2004-05-28 10:21:17
    Temat: Rozmieszczenie na działce...
    Od: " Grześ" <g...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Jestem tu po raz pierwszy, proszę więc o wyrozumiałość, jeśli moje pytania
    okażą się banałem, ale proszę o pomoc:
    Gdzie można znaleźć akty prawne regulujące odległości od granicy działki
    (płotu sąsiada) ustawienie kubła na śmieci, przywiązanie psa, umieszczenie
    otworów okiennych i drzwiowych w budynku, gdy jego odległość od granicy
    wynosi ok 2m.
    Nigdy dotąd nie miałem z tego typu zagadnieniami doczynienia, dla mnie to
    czarna magia...
    Z góry serdecznie dziękuję za okazaną pomoc. GM

  • 2. Data: 2004-05-28 17:19:02
    Temat: Re: Rozmieszczenie na działce...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 10:21:17 +0000 (UTC), Grześ naskrobał(a):

> [...]
    > otworów okiennych i drzwiowych w budynku, gdy jego odległość od granicy

    znudzony emeryt? dziś piątek dobry dzien na pozew...

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 3. Data: 2004-05-28 20:11:40
    Od: Jacy <j...@p...com>

    Prawo budowlane
    Kodeks cywilny

  • 4. Data: 2004-05-29 09:22:44
    Od: " Grześ" <g...@g...pl>

    > znudzony emeryt? dziś piątek dobry dzien na pozew...

    Nie, nie emeryt, ale sąsiad szukający dziury w całym...
    Wprowadził się niedawno i wszystko mu przeszkadza w niemal 40-sto letnim
    osiedlu. A żeby było ciekawiej, to sam narobił największego bydła...
    Wszystkich straszy swymi znajomościami...

    Pozdrawiam, GM