eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie? › Re: Rozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie?
  • Data: 2002-12-18 10:57:42
    Temat: Re: Rozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie?
    Od: Pawel Idzikowski <D...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Dec 2002 18:52:14 +0100, "Jakub Zawi?a-Nied 1/4 wiecki"
    <j...@a...net> wrote:

    (..)
    >Napadni?to mnie z koleg? wczoraj na terenie jednego z KFC w Warszawie tu? po
    >wyj?ciu z lokalu. Kiedy nas okradano a kolege bito i kopano ochorna sta?a za
    >drzwiami w srodku i sie przygl?da?a.
    (..)

    czolem, moze nie interweniowali dlatego poniewaz nie pozwalal im na to
    stan zdrowia?! to ze czlowiek ma na plecach napis "ochrona" i chodzi w
    stroju commando nie swiadczy zaraz ze nie jest rencista ktorego firma
    zatrudnila zeby nie placic zusu??

    badzmy ludzmi, nie przesladuj niepelnosprawnych :))

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski
    http://www.bitmit.com
    mailto:D...@b...com
    Remove DELETE_THIS from my email address !!