eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie? › Re: Rozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie?
    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie?
    Date: Tue, 17 Dec 2002 22:47:10 +0100

    "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j...@a...net> wrote in message
    news:ato2hm$171$1@foka.acn.pl...
    > Czy teren lokalu liczy się do drzwi jeżeli w miejscu w którym zostałem
    > napadnięty - jakieś 2 m za drzwiami jest w lecie ogródek i takie
    specyficzne
    > podwyższenie przed wejściem? W moim przekonaniu teren lokalu to cała
    > posesja, ale nie mam pojęcia o prawie....

    napisz do dyrekcji KFC (jak najszybciej, może mają jakieś kamery lub będą
    pamiętać zdarzenie pracownicy)
    napisz, że jest ci bardzo przykro, że taka rzecz spotkała cię w KFC

    tylko nie wiem co chcesz uzyskać ?
    przeprosiny ?

    jeśli wydałeś coś na leki możesz też napisać, że liczysz na to że pokryją
    część kosztów - nie wiadomo do kogo trafi to pismo - może akurat ktoś
    wyciągnie konsekwencje wobec pracowników i dbając o dobre imię firmy jakoś
    zadośćuczyni
    zresztą zawsze możesz jego kopię wysłać do jakichś gazet faxem - nie
    zaszkodzi , a na pewno będzie to środek motywujący dyrekcję do
    zadowalających działań

    ja zacząłbym od kontaktu z kierownikiem restauracji i powiedzieć co cię
    spotkało i że chciałbyś, aby dyrekcja (nie on, bo pewnie nie ma wpływu na
    organizację pracy i ochronę), zapewniła większe bezpieczeństwo klientom
    albo zacznij od sekretarki lub centrali
    "American Restaurants" Sp. z o.o.
    ul. Widok 26
    Warszawa
    tel. 695-55-55

    możesz tam podjechać, zorientować się jak wygląda "rządzenie" i skierować
    pismo do jakiegoś dyrektora o całej sytuacji

    --
    pozdrawiam
    plusz