eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie? › Re: Rozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie?
  • Data: 2002-12-18 20:58:34
    Temat: Re: Rozbój, pobicie - czy warto wystepować przeciwko KFC i ochronie?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j...@a...net> napisał w
    wiadomości

    > W moim przekonaniu teren lokalu to cała
    > posesja, ale nie mam pojęcia o prawie....

    Ja zas o geodezji:-)) Musiałbys sprawdzic chyba najpierw co jest terenem KFC
    bo bez tego cięzko dalej wyrokowac:-)) Czy gdyby napadł Cię ktoś na mojej
    wycieraczce po wyjsciu z mego mieszkania to równiez uwazałbys ze napadnięto
    Cię w moim mieszkaniu? Ja bym sie nie poczuwala do odpowiedzialności, mimo,
    ze wycieraczka jest moja:-)))

    HaNkA