    From: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rowerzysta - kraksa - wazne !!!
    Date: Wed, 21 May 2003 10:46:22 +0200

    Użytkownik "Kwiatek [Michal Kwiatkowski]" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:badube$or8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > parkingu. I mimo proby unikniecia kolizji uderzylem lekko w nie. Na aucie
    > dwie rysy. Pani wziela mnie do auta i po wstepnych ogledzinach stwierdzila
    > ze nic mi nie jest i poddala umowe recznie spisana pod nos: ze ona
    > wyjezdzajac z parkingu AM zostala uderzona przez rowerzyste jadacego po
    > chodniku. Ja glupi podpisalem (bedac pewnie w szoku i ogolnym

    Świadków kobieta nie ma. Policji nie było. Przypomnij sobie czy przypadkiem
    kraksa nie wynikła nie z Twojej jazdy po chodniku a w chwili gdy włączałeś
    się do ruchu w uliczce wylotowej z parkingu przy AM. Może stłuczka wynikła
    ze zbyt szybkiego i nieuważnego wyjazdu kobieciny z parkingu. To
    oświadczenie może okazać się mało ważne, byłeś w szoku i nie wiedziałeś co
    podpisujesz. "Uszkodzenia? Zaraz, zaraz.... przecież to co kobieta pokazuje
    to nie moja wina. To była mała ryska a nie to co ona pokazuje." Niech Ci
    teraz udowodni, że to Twoja robota. Napisane było w oświadczeniu jakie są
    straty, gdzie są umiejscowione zniszczenia? Całe oświadczenie napisałeś
    własnoręcznie czy tylko się podpisałeś pod spodem? Wg. mnie kobieta ma małe
    szanse by coś z Ciebie wyciągnąć, a jeśli już to nie za wcześnie. Zresztą
    powiedz jej, że postępowanie cywilne to minimum rok czasu. Nie czytaj tego
    co Ci tu doradzili powyżej, że niby to jesteś na straconej pozycji. Też
    jestem rowerzystą i też jeżdżę po chodnikach bo w Lublinie jazda rowerem po
    jezdni to wcześniej czy później pewne kalectwo.

    Pozdrawiam

    g a v r o n