  • Data: 2005-12-23 22:22:08
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.12.2005 Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisa?/a:

    > Chocby nawet. Ich prawo.
    > Ten zakichany Art 135. powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    > ogranicza wolnosc.

    Analogicznie:

    "Ten zakichany Art. 148 KK powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    ogranicza wolnosc. Toz to skandal, ze nie moge sobie zabic kogos, kiedy
    mam ochote."

    Cale szczescie, ze nie Ty tworzysz prawo w Polsce. Jak chcesz jakiejs
    zmiany to pisz petycje w odpowiednie miejsca, zainicjuj inicjatywe
    ustawodawcza obywateli i zbieraj podpisy, albo zostan wybranym do Sejmu
    w nastepnych wyborach, a nie skladaj pobozne zyczenia na grupach dyskusyjnych.

    --
    Tomasz Trystula