eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRoczna gwarancja rękojmi? › Re: Roczna gwarancja rękojmi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: Roczna gwarancja rękojmi?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Grupa Trzymająca z Władziem
    References: <r51mfo$rbl$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 20 Mar 2020 14:57:18 +0100
    Message-ID: <1qbbawhq5swex$.hvzwsv1r8ayc$.dlg@40tude.net>
    Lines: 35
    NNTP-Posting-Host: 192.86.14.20
    X-Trace: 1584712636 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 192.86.14.20:28308
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:795922
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 20 Mar 2020 07:05:42 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > wysyłać do Chin jak sugeruje sprzedawca. Ale ja czegoś nie doczytałem i
    > nie mam dwuletniej gwarancji od sprzedawcy? :-O

    Na mój gust sprzedawca należy do tych, którzy w takich przypadkach
    spuszczają klientów na drzewo, bo pewnie duży procent odpuszcza.

    "Sprzedawca z tytułu sprzedanej rzeczy odpowiada wobec konsumenta za jej
    ewentualne wady przez okres dwóch lat. Uprawnienie to nazywane jest
    rękojmią i jest niezależne od uprawnień przysługujących na mocy gwarancji.
    ...................
    Co bardzo istotne, a o czym nie zawsze pamiętają sprzedawcy, nie mogą oni w
    żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z
    przepisów."

    https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/reko
    jmia/
    http://www.kodekscywilny.pl/artykul,1690,14182,nowe-
    obowiazki-przedsiebiorcy-rozpatrujacego-reklamacje.h
    tml

    Dwa tygodnie temu zwrócili mi w Kauflandzie pieniądze za żarówkę kupioną w
    wrześniu 2018 i jedynym problemem był wyblakły paragon, ale przebiegle
    miałem skan z czasów, kiedy jeszcze był czytelny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.03.20 15:49 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1