  • 21. Data: 2008-04-30 07:09:38
    Temat: Re: Robienie zadjęć
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Zdjęcia zrobione. Właściciela nie było a sprzedawca nie protestował.
    Nie wiem tylko dlaczego większość z was uważa że chciałem zrobić je w markecie ?
    Pozdrawiam i dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

  • 22. Data: 2008-04-30 07:18:39
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Kwi, 09:09, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > Zdjęcia zrobione. Właściciela nie było a sprzedawca nie protestował.
    > Nie wiem tylko dlaczego większość z was uważa że chciałem zrobić je w markecie ?
    > Pozdrawiam i dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

    BO w markietach sa tabliczki o zakazie. A moja luba nalogowo robi
    zdjecia cen z polek zeby w kasie pokazac ile maja naprawde skasowac a
    nie ile wybija.

  • 23. Data: 2008-04-30 15:29:26
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 23:17:02 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I fałszywe zaświadczenie z ostrego dyżuru, o które stwierdzało
    > uszkodzenie tkanek, a biegły wyraźnie się wypowiedział, że w wyniku
    > użycia gazu nie mogło dość do żadnego uszkodzenia, tylko do
    > podrażnienia.

    Nie pierwszy to raz w Polsce kiedy osoba broniąca się zostaje za to
    skazana, przykre że zapewne nie ostatni.

    R.

  • 24. Data: 2008-04-30 20:50:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Radoslaw Korzeniewski pisze:

    > Nie pierwszy to raz w Polsce kiedy osoba broniąca się zostaje za to
    > skazana, przykre że zapewne nie ostatni.

    Wyrok nie jest jeszcze ostateczny - będzie oczywiście apelacja.

    Swoją szosą patrząc na te wyroki (zwłaszcza uzasadnienie tamtego, w
    którym oskarżony był ochroniarz) to w sumie nie wiem, czy sprawie nie
    powinno się CBA (jego uniewinnienie to pikuś - uzasadnienie to jeden
    wielki skandal).