  • Data: 2010-09-14 16:43:25
    Temat: Re: Robieni w ... bańkę żarówkową
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 18:34, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Z półki. Pełen asortyment był od 100W do 25W.
    > Ale cena tych "poza dozwolonym zakresem" jak na czarnym rynku :)
    >
    > To że były może wynikać z tego, że można sprzedawać do wyczerpania
    > zapasów magazynowych. No i okazało się, że na Węgrzech jeszcze troche
    > zostało i nie schodzą, a w Polsce owszem i za całkiem niezłe pieniądze.

    BTW - a co z żarówkami tzw. "grzewczymi"? (Ja to nazywam "domowy solux")
    Miały chyba 150W. Mam taką w domu i aplikuję ją mojej żonie jako
    lekarstwo na zimową depresję...
    Legalne?

    ... też się chwilami zastanawiam, czy bardziej "szkodzi środowisku"
    (wiem, że to absolutny pic) wytworzenie energii dla 100W żarówki, czy
    uwolnienie parudziesiąt mg rtęci po stłuczeniu świetlówki kompaktowej.
    Mnie to w sumie loto (wiecie już koło czego).
    Dzisiaj w radyju mówili, że można dostać 500zł kary za wyrzucenie do
    śmietnika świetlówki kompaktowej. Dobre. A może by łajzy zaczęli
    skupować te padnięte po cenie (powiedzmy) 2zł, skoro tak im zależy na
    tym środowisku?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.