  • Data: 2005-09-20 18:41:08
    Temat: Re: Rezygnacja z usług TP SA
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-09-20 18:23:24, na pl.soc.prawo
    (<news:1tgnirreg99xj.7efpi2v9cts8$.dlg@40tude.net>), Mieczysław napisał(a):

    > Aha, ważna rzecz - nie należy korzystać z telefonu pomimo że działa ( tak
    > myślę że uznali by to za wycofanie się z wypowiedzenia umowy ). Przyjmować
    > rozmowy można, tylko nie dzwonić.

    A gdyby tak zaryzykować i powołać się na art. 15 Ustawy z 2.03.2000 r o
    ochronie niektórych praw konsumentów:
    "Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta następuje na ryzyko
    przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań"

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak