eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej › Re: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.gamma.r
    u!Gamma.RU!teleglobe.net!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.p
    l!not-for-mail
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 21:13:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 78
    Message-ID: <evm0d6$514$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <evlr9j$eh5$1@atlantis.news.tpi.pl> <evltjo$9sm$1@inews.gazeta.pl>
    <evluj9$rdi$1@atlantis.news.tpi.pl> <evlvcl$ifq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dld62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1176405222 5156 83.24.33.62 (12 Apr 2007 19:13:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2007 19:13:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <evlvcl$ifq$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:456295
    [ ukryj nagłówki ]

    Pawel napisał(a):
    Fajny bys sobie sposob na zycie znalazl - kupic, uzywac, a jak
    > sie zepsuje (a mozna mu jeszcze pomoc - tez zajmuje sie sieciami i nie powiesz
    > mi, ze ruter od tak sam z siebie sie spalil) to zazadac zwrotu kasy...

    Możesz wieżyc lub nie, ale ja to ma chyba szczescie do niewyjaśnionych
    przypadków w zyciu (zdaje aktualnie na prawo jazdy i po raz pierwszy w
    życiu zgasł mi samochód podczas jazdy po mieście. Egzamin oczywiście
    oblany. tylko oczywiście egzaminator nie wierzył mi że to po raz
    pierwszy mi sie zdarzyło (choć moja opowiać nie miała żdnego wpływy na
    wynik egzaminu) tak samo z routerem. siedzę sobie najzwyczajniej w
    swiecie, a tu nagle przestał odpowiadać, ping nie odpowiadał, reset nie
    zmienił zupełnie nic w tej kwestii. Sfajczył sie. Ot tak.. tez byłem
    zdziwiony.
    >
    > Owszem, zdarzaja sie producenci i sprzedawcy, ktorzy dla swojej renomy ida na
    > takie uklady, ale to jest tylko ich dobra wola. Na drugi raz bedziesz
    > wiedziec, ze masz takiego szukac, bo inny Cie nie zadowoli.
    >
    Bede kupował tam gdzie zawsze, i wole zapłcić te 15zł w imię świętego
    spokoju.
    >
    >> NO nie, czyli gwarancja jest tak skonstruowana bym był stratny
    >
    > Gwarancja jest tak skonstruowana jak jest skonstruowana. Ktos Ci kazal kupowac
    > ten sprzet w tym sklepie? Jak podpisujesz jakas umowe bez czytania to tez
    > potem marudzisz, ze ktos ja tak skonstruowal, zebys byl stratny?
    To była moja pierwsza naprawa gwarancyjna w której miałem zastrzeżenia.
    Normalnie nie mam nic o tego. Kupiłem bo sie połasiłem na 15zł (zamiast
    kupic tam gdzie zawsze to kupiłem tam gdzie nigdy nie kupowałem, mam
    nauczke.
    >
    >> - sklep
    >> dostanie tyle negatywów ile tylko mozna. Wszędzie. I to choćby z tytuły
    >> przedłużającej sie sprawy mimo przeciągającej sie naprawy. Choć powiem
    >> siebie troche wychłostać tylko za to że sie połasiłem na 15zł.
    >
    > No widzisz. Na drugi raz bedziesz rozumiec, ze dobry serwis posprzedazowy
    > takze ma swoja wartosc.
    O tym dowiedziałem sie znacznie wcześniej, jednak później niż po zakupie
    routera. Bywa.
    A robienie sklepowi negatywnej opinii to Twoje swiete
    > prawo jako niezadowolonego klienta. To juz akurat wybor sklepu - woleli miec
    > niezadowolonego klienta niz zalatwic sprawe po jego mysli. W tym momencie ich
    > sprawa i ich strata.
    I Ok.
    >
    >> 21 dni, co do dnia. dziś upływał termin i chciałem zwrotu pieniędzy.
    >
    > A oni niespodzianka - wymienili ;-).
    Jak by nie można było tak odrazu...
    >
    >> Zwłaszcza ze ich guzik obchodził jakie można ponieść straty z braku
    >> routera i normalnego dostępu do internetu.
    >
    > A czemu mialby obchodzic? Jakby straty mialy byc tak ogromne to kupilbys dwa
    > rutery - na wszelki wypadek.
    Tyle zepo dłuższej kalkulacji straciłem mniej więcej połowe abonamentu
    za internet który jest 1/5 wartości routera. nei opłacało sie kupować
    drugiego, zwłaszcza zę nie mam przypływu gotówki. Po prostu byłem
    przyzwyczajony do rekompensaty niedogodności w innych sklepach.
    >
    >> Zwłaszcza zę w gwarancji nie
    >> jest napisane co sie dzieje po 21 dniach.
    >
    > Jakby Ci dzis tego nie wymienili to by byla inna rozmowa.
    Dzikusy. :)
    >
    >> Dlatego wole napisać na grupe, niż męczyć biednego człowieka i przerywać
    >> mu picie kawy :)
    >
    > :-)
    > Pozdrawiam z nad kubka herbaty dla odmiany :-).

    Ja znad czerwonej herbaty - dobrze dział na nerwy - ide podłacyć router
    i dam sobie spokój, zwłaszcza ze majac kartę PCMCIA ( o która właściwie
    poszło) miałbym zapasową karte do laptopa, lub dla gości coby nie mieli
    wifi w laptopie. Trudno.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1