    From: "Pawel" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 18:56:21 +0000 (UTC)

    Witam,

    > Taka że gdyby mi wypłacili wartosc oddanego sprzętu to mógłbym sobie
    > kupić z karta a wypłacić nie chcieli.

    Czlowieku, ale na jakiej podstawie mieliby Ci zwracac pieniadze? Kupiles?
    Kupiles. Wiec te pieniadze calkowicie zasluzenie naleza do nich. Jesli
    gwarancja nie przewiduje takiego przypadku to nie mamy o czym mowic.

    > A z jakiego innego tytułu mozna by reklamować,

    Z tytulu niezgodnosci towaru z umowa (w miare bezproblemowo w ciagu pierwszych
    6 miesiecy, teoretycznie w ciagu do 2 lat). Ale i tu zwrot pieniedzy
    przysluguje dopiero w momencie, gdy nie sa mozliwe inne sposoby zalatwienia
    sprawy (naprawa, wymiana na nowy).

    > czy brak zwrotu pieniędzy
    > jest czymś normalnym?

    Najzwyczajniej. Kupujesz to kupujesz. Jak cos nie dziala to Ci naprawiaja lub
    wymieniaja na nowy. Naprawde nie widze powodu dla ktorego mialoby tu byc cos
    nienormalnego? Fajny bys sobie sposob na zycie znalazl - kupic, uzywac, a jak
    sie zepsuje (a mozna mu jeszcze pomoc - tez zajmuje sie sieciami i nie powiesz
    mi, ze ruter od tak sam z siebie sie spalil) to zazadac zwrotu kasy...

    Owszem, zdarzaja sie producenci i sprzedawcy, ktorzy dla swojej renomy ida na
    takie uklady, ale to jest tylko ich dobra wola. Na drugi raz bedziesz
    wiedziec, ze masz takiego szukac, bo inny Cie nie zadowoli.

    > Szczególnie zenie jest to towar jakiś strasznie
    > łatwo dostępny.

    A co to ma do rzeczy?

    > NO nie, czyli gwarancja jest tak skonstruowana bym był stratny

    Gwarancja jest tak skonstruowana jak jest skonstruowana. Ktos Ci kazal kupowac
    ten sprzet w tym sklepie? Jak podpisujesz jakas umowe bez czytania to tez
    potem marudzisz, ze ktos ja tak skonstruowal, zebys byl stratny?

    > - sklep
    > dostanie tyle negatywów ile tylko mozna. Wszędzie. I to choćby z tytuły
    > przedłużającej sie sprawy mimo przeciągającej sie naprawy. Choć powiem
    > siebie troche wychłostać tylko za to że sie połasiłem na 15zł.

    No widzisz. Na drugi raz bedziesz rozumiec, ze dobry serwis posprzedazowy
    takze ma swoja wartosc. A robienie sklepowi negatywnej opinii to Twoje swiete
    prawo jako niezadowolonego klienta. To juz akurat wybor sklepu - woleli miec
    niezadowolonego klienta niz zalatwic sprawe po jego mysli. W tym momencie ich
    sprawa i ich strata.

    > 21 dni, co do dnia. dziś upływał termin i chciałem zwrotu pieniędzy.

    A oni niespodzianka - wymienili ;-).

    > Zwłaszcza ze ich guzik obchodził jakie można ponieść straty z braku
    > routera i normalnego dostępu do internetu.

    A czemu mialby obchodzic? Jakby straty mialy byc tak ogromne to kupilbys dwa
    rutery - na wszelki wypadek.

    > Zwłaszcza zę w gwarancji nie
    > jest napisane co sie dzieje po 21 dniach.

    Jakby Ci dzis tego nie wymienili to by byla inna rozmowa.

    > Dlatego wole napisać na grupe, niż męczyć biednego człowieka i przerywać
    > mu picie kawy :)

    :-)
    Pozdrawiam z nad kubka herbaty dla odmiany :-).

    Pawel