  • Data: 2004-07-23 10:59:32
    Temat: Re: Rewizja domowa za ABONAMENT TV?
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Do domu biurwy z poczty nie
    > wpuszczę choćby nie wiem co, po prostu nie wyborażam sobie, żeby ktoś
    > łaził mi po domu i grzebał po szafach szukając odbiorników RTV, to po
    > prostu kłóci się z moim poczuciem elementarnej wolności osobistej.

    Calkiem slusznie. Ktos ma namiary na stosowny publikator? Bo az mi
    sie nie chce wierzyc w domnimanie posiadania i oplate karna z automatu w
    przypadku nie wpuszczenia kontrolera. To jest tak niekonstytucyjne ze az w
    oczy kole.

    > Przecież nie udowodnią mi od kiedy mam odbiornik, co na wstępie rozwala
    > sensowność wszelkich kontroli.

    Ale pzeciez to nie ma znaczenia. W przypadku stwierdzenia uzywania
    odbiornika bez wnoszenia abonamentu oplata karna wynosi 30-ktornosc
    odpowiedniego abonamentu bez wzgledu na czas uzywania AFAIK.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl