  • Data: 2019-07-16 20:52:47
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2019 o 20:49, Liwiusz pisze:

    > To tak jak na czerwonym świetle - nie wolno, ale możesz to zrobić. W
    > skrajnym przypadku można to uznać jako oszustwo sądowe. W tym przypadku
    > akurat nie opłaca się fałszować podpisów, bo to generuje dodatkową karę.

    Hmm...

    "Zgodnie z art. 485 kodeksu postępowania cywilnego, przedsiębiorca może
    wnosić o wydanie nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym, jeżeli jego
    roszczenie zostanie udokumentowane i potwierdzone rachunkiem, który
    uprzednio został zaakceptowany przez dłużnika. Niewątpliwie za taki
    rodzaj dokumentu należy uważać _podpisaną_ fakturę.

    Zobacz więcej:
    https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-czy-dysponujac-ty
    lko-faktura-mozemy-zlozyc-pozew-o-zaplate"

    --
    Shrek