    Subject: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d2e0530$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2e0c89$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2e0dbb$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2e12f2$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2e1416$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2e17b5$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Tue, 16 Jul 2019 20:34:14 +0200

    W dniu 2019-07-16 o 20:30, Shrek pisze:

    > Clou dotyczyło czy za pomocą sfałszowanego podpisu można kogoś
    > zobowiązać do zapłaty. Można - co było do udowodnienia.

    Tyle że fałszerstwo podpisu było w tym sposobie bez znaczenia i nie było
    warunkiem koniecznym do przeprowadzenia tej operacji.

    > Albo sfałszować podpis - pisałeś, że w ten sposób się nie da - da się i
    > dobrze o tym wiesz. Choćby pomijasz prośbę o wystawienie publicznie
    > zdjęcia dowodu. Skoro się nie da, to czego się obawiasz?

    > Ale w praktyce czasem działa.

    > Ale wystarczy.

    Nie, nie wystarczy, musisz mieć jeszcze Berdyczów. Jak nie będziesz miał
    Berdyczowa, to sfałszowany podpis nie pomoże, za to jak będziesz miał
    Berdyczów, to fałszywego podpisu nie będziesz potrzebował. Kwestia
    podpisu jest po prostu w tym przykładzie zupełnie nie na temat (pisząc
    poważnie - jest irrewelantna :).

    --
    Liwiusz