  • Data: 2019-07-16 10:59:26
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 10:43, Wojtek pisze:

    > To przykre. Czyli jak ktoś weźmie kredyt na Ciebie i zapuka komornik, to
    > masz bulić a nie przejmować się tym, że ktoś podrobił Twój podpis. Fajne?

    Po prostu nie wiesz, o czym piszesz, co tym bardziej każe mi ignorować
    takie pomysły osób, które nie wiedzą, jak coś działa, a próbują się
    kreować w internecie na specjalistów, których należy słuchać (nie, nie
    należy słuchać ignorantów).

    Komornik nie zapuka, bo wierzyciel do niego przyjdzie, bo - z tego co
    pamiętam - nie ma ani jednego przypadku możliwego, aby komornik mógł
    działać wyłącznie na wniosek wierzyciela. Komornik może działać tylko
    wówczas, jeśli dostanie taką zgodę od sądu na podstawie nadanej klauzuli
    wykonalności, lub nakazowi zapłaty w postępowaniu nakazowym - i to na
    etapie sądowym musisz szukać dróg do tego, aby sąd (a nie komornik)
    analizował prawdziwość podpisu (i tam te drogi są).

    --
    Liwiusz