  • 1. Data: 2008-05-28 15:18:43
    Temat: Reprezentacj sp.z o.o w dziwnych konfiguracjach.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Czy będzie prawomocne takie ustalenie zasad reprezentacji sp. z o.o:

    Jest 4 Członków Zarządu w tym jeden Prezes.
    Do zawierania umów nie przekraczających 50tys zł potrzebny jest jeden
    dowolny członek zarządu, do reszty dwóch ale do zakupu lub sprzedaży
    nieruchomości albo udziałów w innych spółkach jednym z dwóch musi być
    Prezes Zarządu.

    Mam wrażenie że to nie przejdzie. A może jednak?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2008-05-28 18:08:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 28 May 2008 17:18:43 +0200, Maddy napisał(a):

> [...]
    > w innych spółkach jednym z dwóch musi być Prezes Zarządu.
    >
    > Mam wrażenie że to nie przejdzie. A może jednak?

    Różnie bywa w różnych sądach. Np. we Wrocławiu przechodzą rzeczy, o
    których w Katowicach można tylko pomarzyć (ponoć, z drugiej ręki to znam).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-05-29 06:17:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Olgierd pisze:

    > Różnie bywa w różnych sądach. Np. we Wrocławiu przechodzą rzeczy, o
    > których w Katowicach można tylko pomarzyć (ponoć, z drugiej ręki to znam).

    To mnie pocieszyłeś bo znajomy adwokat powiedział to samo. A konkretnie
    "trzeba złożyć i zobaczymy co powiedzą". A on nasz miejscowy sąd zna na
    co dzień.

    Państwo prawa, psia jego mać.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-05-29 07:55:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 29 May 2008 08:17:28 +0200, Maddy napisał(a):

    > To mnie pocieszyłeś bo znajomy adwokat powiedział to samo. A konkretnie
    > "trzeba złożyć i zobaczymy co powiedzą". A on nasz miejscowy sąd zna na
    > co dzień.

    No cóż, po prostu gdzieś tam przepis się przyjmuje, a gdzie indziej się
    nie przyjmuje.

  • 5. Data: 2008-05-29 09:35:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 May 2008, Olgierd wrote:

    > No cóż, po prostu gdzieś tam przepis się przyjmuje, a gdzie indziej się
    > nie przyjmuje.

    To jest właśnie definicja "państwa prawa" (cydzysłów zamierzony).
    Ustawodawca sobie, wymiar sprawiedliwości sobie (w każdym regionie
    inaczej).
    Trzeba państwo federalne powołac i zalegalizowac ten stan!

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-05-29 09:58:39
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 29 May 2008 11:35:55 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > To jest właśnie definicja "państwa prawa" (cydzysłów zamierzony).

    No cóż.

    > Trzeba państwo federalne powołac i zalegalizowac ten stan!

    I to jest naprawdę bardzo dobra konkluzja!