  • Data: 2011-05-01 14:14:42
    Temat: Re: Reportaże i zakryte tablice na samochodach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:18c0b64e-a32c-45e0-8b95-65b5ffe42d18@hg8g2000vb
    b.googlegroups.com...

    > Ktoś tu kiedys napisał że można nagrywać to co się widzi, a tak
    > przecież jest w takich materiałach.

    To z ostrożności. Żaden przepis tego nie nakazuje bo nie ma czegoś takiego,
    jak ochrona wizerunku pojazdu, ale gdyby pozostawiono te dane, to w
    niektórych wypadkach ktoś mógłby autorów zacząć włóczyć po sądach. Czy by
    wygrał, czy nie, to już inna sprawa, ale celem dziennikarzy jest nakręcanie
    programów, a nie włóczenie się po salach sądowych. Poza tym w wielu
    wypadkach - jak wynika z mojego doświadczenia - dziennikarze przekręcają
    fakty i strasznie kombinują, by podnieść atrakcyjność materiałów. Wcale bym
    się nie zdziwił, gdyby montowano w materiale przypadkowe cokolwiek sceny.