  • Data: 2011-05-05 06:54:33
    Temat: Re: Reportaże i zakryte tablice na samochodach
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-05 08:47, slawek7 pisze:
    > W tym co piszecie jedno mi nie pasuje.
    > Jest sobie reportarz. W tle sa np zaparkowane samochody przy chodniku,
    > czy jadące i im zakrywane sa tablice rejestracyjne. Ale jak ludzie idą
    > to juz im twarzy sie nie zakrywa.
    >
    > Bo jeśli boja się tego o czym piszecie to ludzi (twarzy) tez to
    > powinno dotyczyć

    W tym systemie - powinno.
    Wyobraź sobie, że ktoś rozpoznaje swoją żonę na takim reportazu
    (reporta-Ż-u, kurna! A "stokrotka" to debil!) pod domem faceta, o romans
    z którym ją podejrzewał. Rozwód gotowy, po czym pozew do autora reportażu.

    W porządnym kraju takiego pazernego papugę spuszczono by na drzewo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.