    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renoma - kontrola w KM
    Date: Tue, 10 Jan 2006 11:58:30 +0100

    Chłopcze, nie miałeś ważnego w chwili kontroli biletu, kłamałeś, że nie
    posiadasz dowodu i chciałeś kontrolerowi zwiać - a teraz żalisz się tutaj i
    liczysz nie wiem na co. Wszystkie opisane przez ciebie szczegóły świadczą
    przeciwko tobie. Rozumiem, że twój honor został naruszony, bo oto jakiś
    renomiarz cię zatrzymał i nie udało ci się uciec. Wyobrażam sobie jakie
    opowieści byś snuł, gdyby ci się udało, jaki byłbyś z siebie dumny i
    obsmiewałbyś łamage, który cię zatrzymywał. A tu nic z tego! Frustracja i
    swięte oburzenie!
    Ciekawa jestem jak mają się zachowywać kontrolerzy w środkach komunikacji -
    pomijam rodzaj, bo w zasadzie dotyczy to wszystkich - gdzie masa pasażerów
    jeździ bez biletów, a egzekwowanie tego obowiązku wygląda mniej więcej tak
    jak to opisałeś.
    Faktycznie, daleko nam do krajów cywilizowanych, ale raczej nie ze wzgledu
    na zachowanie kontrolera, a na mentalność tego społeczeństwa.
    Graszka