  • Data: 2014-09-12 21:01:33
    Temat: Re: Rekojmia na uzywany samochod
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 września 2014 17:49:36 UTC+2 użytkownik Adramelech napisał:
    > Wg mnie jest autem powypadkowym.

    Ale czy auto powypadkowe nie może być w dobrym stanie technicznym?

    > Tak jak czerstwy chleb nie mo�e by� �wie�ym
    > chlebem. Ale to tylko moja osobista interprestacja.

    Zależy jak czerstwy. Bo może być czerstwy ale zdatny do spożycia i dalej smakować jak
    chleb a może być czerstwy spleśniały nadający się do utylizacji.
    Pół roku temu auto kupiłes nie mas zteraz jak udowodnić nawet tą "powypadkowość" bo
    skad wiadomo ze ew wypadek i naprawa nie miała miejsca miesiąc temu? To samo ze
    stanem licznika- trudno będzie Tobie udowodnić czy i kiedy został cofnięty.