    From: "ppp" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia na roboty budowlane
    Date: Fri, 28 Jul 2006 14:24:49 +0200

    Użytkownik "ytorkin" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:eacsfe$bvd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jeżeli ja mam dwóch świadków, że mu zapłaciłem pełną sumę. Mało tego on
    > prace wykonał do konca tylko źle. I teraz nie chce poprawić fuszerki. A
    > rachunku nie dostałem bo on nie chciał odprowadzać za wykonaną pracę
    > podatku. I nie miałem, rzadnej możliwości wymuszenia na usługodawcy
    > wydania mi rachunku/faktury. W takiej sytuacji klient prawie zawsze jest w
    > sytuacji raczej beznadziejnej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Arek

    Prosta sprawa:

    Powiedz mu telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, że sprawę oprzesz o
    US a wdalszej kolejności będziesz każdymi dostępnymi sposobami domagał się
    doprowadzenia jego pracy, dzieła do stanu zgodnego z umową. Jeżeli już
    definitywnie wszysko zakończył. No ale przecież poprawki to nie jakiś
    wymysł? Przecież był jakiś zaktres prac i to na dodatek takich, które
    powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną?

    ppp

    PS
    Jeżeli goście Cię wyśmieją nie wachaj się. Zacznij od US. Ukrywanie dochodów
    tak ich kręci że nawet nie wiesz.