    From: Piotr Turek <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia - czy dotyczy
    Date: Mon, 16 Aug 2004 11:06:54 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@ip--z-ber.gl.digi.pl

    Dnia 2004-08-15 02:30, Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Nie jest to wada ukryta,

    > Złóż reklamację z tytułu niezgodności z umową (rękojmia nie ma tu już
    > zastosowania, przegoogluj po archiwum). Teraz co może Cię spotkać.
    > 1) w istrukcji faktycznie nic ntt nie - to typowa niezgodność a w
    > tym wypadku, mimo że minęło już ponad pół roku tą niezgodność będzie można
    > MZ łatwo wykazać. Podnieś w reklamacji brak jakichkolwiek informacji na
    > wymieniony temat w instrukcji od aparatu.
    > 2) jednak się mylisz, i w instrukcji jest jakaś informacja że karta musi
    > odpowiadać takim a takim (konkretnym) technicznym parametrom - nie wiem
> [...]

    Wielkie dzięki za pomoc, faktycznie nie wiedziałem że instytucja rękojmi
    juz nie obowiązuje. Spróbuję wersji z wymianą na inny, nowa karta jak
    najbardziej spełnia wymagania norm technicznych (wszystkie potrzebne
    znaczki i pieczątki są na niej lub na opakowaniu) a fakt że działa tylko
    z określonymi producentami "wypłynął" dopiero teraz, jeszcze raz na
    wszelki wypadek starannie przeczytałem instrukcję i jedyne co znalazłem
    to informację że wymaga kart SD, na temat parametrów technicznych nie ma
    ani słowa.Aparat był kupowany w FotoJokerze więc może nie podejdą do
    klienta jak w Media? Jadę składać pisemko, jak się uda to powiadomię
    wszystkich z was którzy mi pomogli, jak nie to też :)

    Piotr Turek