    Date: Mon, 04 Jul 2011 15:27:47 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamy przy drodze a znaki

    (04.07.2011 13:33), Massai wrote:
    > Zaraz za Sękocinem się zacznie - neony, mrygające tablice, wraz ze
    > wspaniałą reklamą hurtowni dywanów ładującą czerwono-zielonymi lampami
    > tak, że oślepnąć można.

    Apropos mrugania i oślepiania - na trasie Poznań-Września jest kilka
    skrzyżowań ze światłami. Problem w tym, że tych świateł jest 6, jedno z
    lewej, jedno z prawej, po jednym nad każdym pasem (1 w lewo, 1 w prawo i
    2 na wprost).

    Wygląda to jak choinka, no i jak w nocy świeci się zielone, to zza tej
    ściany światła nie widać dokumentnie nic.

    No i teraz, jakby się tak zdarzyło, że tuż za światłami rozkraczyłaby
    się jakaś furmanka czy leżałby pieszy, ja bym go nie widział - bo
    zielone światła mnie oślepiają i wjechałbym - czy miałbym się szansę
    jakoś wybronić tą idiotyczną choinką, czy też raczej powinienem przez
    takie zielone światła przejeżdżać 30 na godzinę?

    p. m.